• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Huisartsenspoedpost Nieuwegein

Huisartsenspoedpost Nieuwegein

Huisartsenspoedpost Nieuwegein

Levensbedreigende situatie?
Bel altijd 112

  • Home
  • Voor patiënten
    • Hoe werkt de huisartsenspoedpost?
    • Medicijnen
    • Kosten
    • Enquête
    • Uitwisseling medische gegevens
    • Heeft u een compliment?
    • Niet tevreden?
    • Privacy
  • Veelgestelde vragen
  • Organisatie
    • Over ons
    • Werken op de huisartsenspoedpost
  • Contact
  • Other languages
    • English
    • Türk
    • العربية
088 130 96 60 voor spoed
in de avond/nacht en in het weekend.
Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112
Home » Waarom worden telefoongesprekken opgenomen?

Waarom worden telefoongesprekken opgenomen?

19 mei 2020 by

Er worden geluidsopnamen van alle telefoongesprekken gemaakt:
• Om in geval van een klacht of incident naderhand na te gaan hoe een telefoongesprek is verlopen;
• Om de kwaliteit van de telefoongesprekken door triagisten te toetsen en desgewenst te verbeteren door middel van scholing en training.

Binnen de huisartsenspoedpost gelden strenge regels voor het opnieuw afluisteren van gesprekken. Deze regels zijn vastgelegd in een protocol. U heeft het recht om aan te geven dat u niet wil dat gesprek wordt opgenomen. In dat geval wordt u via een andere telefoon teruggebeld.

Gerelateerde vragen

  • Welke medewerkers van de huisartsenspoedpost kunnen mijn gegevens inzien?
  • Beschikt de huisartsenspoedpost over een privacyreglement?
  • Wordt mijn contact met de huisartsenspoedpost vastgelegd in mijn medisch dossier?
  • Hebben medewerkers van de spoedpost toegang tot mijn eigen medisch dossier bij de huisarts?

Primaire Sidebar

Voordat u belt, doorloop eerst deze vragen

Wij voorzien u direct van advies.

Start

Footer

Spoedpost

088 130 96 60
Houd altijd uw legitimatie, BSN en medicatieoverzicht bij de hand.
  • Achterwacht arts
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Privacy & cookies