Ik heb een klacht over de spoedpost. Wat moet ik doen?
Op de huisartsenspoedpost doen we ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Bijvoorbeeld over de behandeling door de huisarts, over de gang van zaken aan de telefoon of over de werkwijze op de spoedpost. Laat in zo’n geval van u horen.
Het beste is om uw probleem of ergernis meteen te bespreken met een van onze medewerkers op de huisartsenspoedpost. Daar staan we altijd open voor. Komt u er met de (betrokken) medewerker niet uit, dan kunt u uw klacht indienen via ons klachtenformulier. U kunt ook schriftelijk een klacht indienen bij UNICUM Huisartsenspoedzorg, t.a.v. de klachtenfunctionaris, postbus 216, 3720 AE Bilthoven. Of bel tijdens kantooruren met het secretariaat van UNICUM Huisartsenspoedzorg via 085 – 877 22 58. Het secretaraat zorgt er dan voor dat u wordt teruggebeld door de klachtenfunctionaris.